R1

R1 - Naturmar

Osnovne lastnosti

Aerodinamičen oklep v slogu M1

Visokoučinkovit agregat EU5 s prostornino 998 cm3

Visokokakovostna površinska obdelava z novo barvo v dveh tonih

43-milimetrske sprednje vilice KYB

Sistem zavornega krmiljenja (BC)

Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM)

LED-luči in pozicijske luči naslednje generacije

Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire

Sistem za nadzor moči (LCS)

Zavorne obloge za visoko trenje

Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 – zadnja pnevmatika, široka 190 mm

TFT-instrumenti s prikazi EBM in BC

Povpraševanje NAJEM

Dirkalna zasnova


Skoraj vse lastnosti najnovejšega modela R1 segajo
neposredno na dirkališče, kjer so se razvila Yamahina
motorna kolesa, ki so prinesla zmage na
prvenstvih MotoGP® in WorldSBK, na dirkališču pa so se
odvijali tudi preizkusi napredne tehnologije, ki ste ji priča
sedaj in jo lahko preizkusite pri svojem modelu R1.
Podjetje Yamaha Motor Company je slavno zmagalo na
prvi dirki samo 10 dni po svoji ustanovitvi. Na podlagi tega
dejstva vam je verjetno jasno vse, kar morate vedeti o
tekmovalni miselnosti podjetja Yamaha. Popolna
predanost dirkalnemu svetu pa najbolj inovativnemu
proizvajalcu motornih koles na svetu omogoča, da
ustvarja modele, kot je R1.
Vpadljiva sprednja maska s sredinskim cevovodom za zrak
je najočitnejša povezava z dirkalnim motornim
kolesom M1, dirkalna pametna tehnologija, uporabljena v
sedmih elektronskih krmilnikih, pa vas poveže z vašim
modelom R1 in zagotavlja največjo stopnjo nadzora. R1
vam lahko z dovršenim vzmetenjem, izjemno dodelanim
agregatom EU5, vrhunskimi pnevmatikami RS11 in novo
dinamično barvo Icon Blue v dveh tonih zagotovi ultimativno supersport izkušnjo.

Yamaha Black

R1 - Naturmar

Icon Blue

R1 - Naturmar

Agregat

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, EURO5, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
Prostornina 998 cm3
Vrtina x gib 79,0 × 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 13,0 : 1
Maksimalna moč 147,1 kW (200,0 KM) pri 13.500 vrt./min
Maksimalen navor 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11.500 vrt./min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 6,8 l/100 km
CO2 emisije 159 g/km
Uplinjač Elektronski vbrizg goriva - EFI

 

Šasija

Okvir Aluminijast, Deltabox, Diamant
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja (link povezava), Nihajna roka
Hod prednjega vzmetenja 120 mm
Hod zadnjega vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika 190/55 ZR17M/C (75W) brez zračnic

 

Dimenzije

Skupna dolžina 2055 mm
Skupna širina 690 mm
Skupna višina 1165 mm
Višina sedeža 855 mm
Medosna razdalja 1405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 201 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 l
Prostornina rezervoarja za olje 4,9 l