R1M

RM1 - Naturmar

Osnovne lastnosti

Karbonski oklep po vzoru modela M1

Elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS)

Öhlinsove protikavitacijske plinske vilice NPX

Lahek karbonski zadnji del

Vgravirana številka izdelave

Sistem zavornega krmiljenja (BC)

Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM)

Agregat z glavno gredjo z zamikom s prostornino 998 cm3

Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire

Sistem za nadzor moči (LCS)

Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 – zadnja pnevmatika, široka 190 mm

Ekskluzivna enota CCU omogoča brezžične nastavitve

6-osna inercijska merilna enota (IMU)

Visokotehnološke elektronske krmilne funkcije

Povpraševanje NAJEM

Pobližje spoznajte M1.

Podjetje Yamaha je ustvarilo dirkalno osredotočen model R1M z najbolj prefinjeno tehnologijo, zasnovano na osnovi zmagovalnega motornega kolesa M1 razreda MotoGP. Najsodobnejše elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS) s protikavitacijskimi sprednjimi plinskimi vilicami NPX izvabi vašo najboljšo zmogljivost pri vsakem krogu, nizek sprednji del karbonskega oklepa pa pomaga pri hitrejših časih kroga.

Model R1M je prelomen predvsem zaradi visokotehnoloških pripomočkov za voznike, vključno z zavornim krmiljenjem, upravljanjem motornega zaviranja in nadzorom pri speljevanju, a sem spadata tudi komunikacijska nadzorna enota za beleženje podatkov in brezžična nastavitev delovanja agregata. Motocikel R1M s povsem črnimi platišči, pokrovi ohišja iz ogljikovih vlaken ter črno/srebrnim rezervoarjem za gorivo in najnovejšimi poslikavami je ultimativni motocikel serije R, ki ponuja najbolj celovit dirkalni paket.

Icon Performance

RM1 - Naturmar

Agregat

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, EURO5, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
Prostornina 998 cm3
Vrtina x gib 79,0 × 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 13,0 : 1
Maksimalna moč 147,1 kW (200,0 KM) pri 13.500 vrt./min
Maksimalen navor 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11.500 vrt./min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 6,8 l/100 km
CO2 emisije 159 g/km
Uplinjač Elektronski vbrizg goriva - EFI

Šasija

Okvir Aluminijast, Deltabox, Diamant
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja (link povezava), Nihajna roka
Hod prednjega vzmetenja 120 mm
Hod zadnjega vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika 200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic

Dimenzije

Skupna dolžina 2055 mm
Skupna širina 690 mm
Skupna višina 1165 mm
Višina sedeža 860 mm
Medosna razdalja 1405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 202 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 l
Prostornina rezervoarja za olje 4,9 l